Lilltoan

En liten uppdatering om dagens händelser i lilltoan.



Dörrhandtag på plats, en stor fördel för att kunna stänga om sig och framförallt få upp dörren om man lyckats peta igen den när man befinner sig innanför...



Spolningen funkar...



...och nu finns även en sits! Mjukstängande, universal toasits för 500 :- på Kakelhuset, prisvärt! (Tips är att ej trycka ner den med våld...kan sabba den lite...)




Voilá! Tvättställ och kommod på plats, golvet är lagt, taklisten monterad, rör till element är dragna, spegelskåp uppsatt, det största som saknas just nu är spånskivan och beklädnad till höger om toastolen (det som skymtar i spegeln). Tack alla inblandade!


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin Jakobsson

Hej på er!



Har hittat hit. Vilken tur att vi möttes igår. Vad intressant att följa renoveringen.Fantastiskt att jag nu kan titta in hos er och se förvandligen av ert nya hem.

Jag blir så glad när jag ser bilder på din pappa, min gosiga kusin SIVERT. Blir varm i hjärtat när jag tänker på er, min varma släkt.



Hälsningar Anki

2010-05-13 @ 10:35:37
Postat av: Karl Alfred

Detta blir king""

2010-05-13 @ 20:48:59
Postat av: Anna

Är det ännu en bloggtorka som infunnit sig?!

2010-05-25 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0