Dag 5

Renoveringen står väldigt still när en är ute och jobbar och en vaknar återigen med ett tungt huvud och ont i halsen. Idag består kureringen av honungsvatten och glass. Försöker göra det bästa av situationen och ta igen pluggandet som jag missade igår, men just nu vill jag bara ha sommarlov. Sitta på vår altan och njuta av ljumma sommarkvällar och trevligt sällskap.



Man kan ana den stora altanen nånstans under den flera decimeter-tjocka snön...



Mycket pillrande och gnuggande av tankeknölar när elen ska dras om...



Man får försöka sig fram när man ska leta åt alla dosor, kablar och allt vad det är.



Elektrikerassistenten även kallad pappa Sivert!


Fridens liljor


Kommentarer
Postat av: Från svärmor Marianne

Ja jag jag känner mej lite skyldig, är det jag som smittat ner dej???? Han som är ute o jobbar jag undrar var hans halva huve tänker mest på??? Radhusvägen....Krya på dej helgen kan det bli fullt ös på....

2010-03-03 @ 12:59:05
Postat av: Sandra

Vad i hela...? Har du skaffat blogg igen utan att säga till mig? Fy vad lågt... Men kul med projektet :)

P.S Vet att du följer min blogg slaviskt, förväntar mig kommentarer snart! ;)

2010-03-04 @ 09:34:03
URL: http://sandrafackel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0