Dag 15

Första dagen sen vi flyttade in som jag känner mig pluggfri! Egentligen stämmer det inte, då nästa tenta känner för att plåga mig i 1½ vecka till, men vem pluggar på en lördagkväll? Har försökt skapa lite ordning i vårt tillfälliga sovrum, det är inte så effektivt att ha fyra banankartonger ovanpå varandra, mitt på golvet... Passade samtidigt på att kika på Melodifestivalen och se Idol-Anna vinna hela grejen. Spännande att vinna den tävlingen när man är 18 bast!



Ett smakprov på vad som komma skall. Fondvägg i sovrummet.



Har fått sop och diskborste som matchar väggen i köket av svärmor, eller var det Gustav som fick dem?



Från laminerade till vitmålade luckor. Har skickat efter handtag med IKEA-gänget, så det blir nog till att sätta dit de imorrn.



Lite roligt att se tre män hålla i en liten spånskiva, dock är det ett viktigt jobb de gör, för där kommer elcentralen sitta. Praise the lord när eluttagen börjar funka igen, eller praise Jim, det är han som gör det fantastiska jobbet!



Han med en liten tur i gröna fasan 2, lite nervöst är det dock när man inte kör rakt varje dag, men bra gick det och kul är det.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0