Bad girl attitude

En trevlig start på sommarlovet har det blivit. Två fester, en utgång, ett vildmarksbad och nu en lastbilstur till Bro tur och retur. Medan jag var ute och röjde i lördags fick Gustav det stora uppdraget att gräva upp en bit av gräset så jag kan sätta dit pallkragar. Blev mkt fint, har dock inte sett det i verkligheten då vi for till N-grå kl 02:00 natten mot söndag, direkt efter krogen...



Gustav tog lagen i sina egna händer (min lag) och planterade rosbusken längre från pallkragen än jag hade visat. Detta så att hans andra kärlek Stiga Freeclip ryms mellan busken och pallkragen när det är dags för gräsklippning.



Vi förenade nytta med nöje och besökte nån "trädgårdsoutlet" bredvid S:t Eriks i Uppsala, när vi liks hade vägarna förbi (Gustav lastade marksten nästgårds). Blev lite inköp kan jag avslöja, blir spännande att se hur det blir när det ligger där det ska ligga.

Nästa stopp är Hagsta för lite lunch.

Kommentarer
Postat av: Bäst fastera

Mycket klokt tänkt av Gustav

2010-06-07 @ 14:26:49
URL: http://akarankan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan kanske förstå en liten aning hur han tänkte...men hur VÅGADE han ändra en kvinnas beslut?! Förtsår inte var han vuxit upp någonstans...hihi

2010-06-08 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0