Nytt hem, nya tag.

Ny blogg, nya möjligheter. Nytt liv. Eller iaf nytt hem. Den här tiden imorrn då är jag och Gustav ägare till vårt första riktiga gemensamma hem, som vi kommer äga tillsammans. Helt knäppt vad man kan få för sig att ge sig in på. Och det känns så bra!

Sitter just nu i Umeå i mitt korridorsrum, snart "gamla" korridorsrum. Ska snart till kvartersvärden med nycklarna och därigenom avsluta mitt Umeå-liv. Vissa delar kommer man sakna, men de är hemskt få... Men jag är glad att jag har gjort det, delat kök, städat upp efter andra, tvingats vara social. Nu är den delen förhoppningsvis avslutad för alltid.

Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: West

Jag ser fram emot att följa er här på bloggen! Det kommer bli amazing! Kram

2010-02-26 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0