Vägen till arbetarens hjärta går via magen

Jag kan få lite infall ibland, som är jättebra för stunden, tills verkligheten kommer ikapp. Ta mina blomlådor som exempel...haha. Nu har jag två blomlådor med nysådda frön, hjärtebladen börjar titta fram. Jag hade inte riktigt tänkt på att de skulle titta fram så tidigt. Så nu har jag Sommardahlia med jättefina hjärteblad. Får bli kruka inomhus tills vidare med de blommorna. Men var ska jag ha dem...?



Finns det hjärterum, finns det stjärterum. Gustav kanske vill skruva upp en till konsol på väggen? ;)



Gjutningen avslutades med en kanongod påsktårta. Var det smak av ägglikör? Mycket god och annorlunda smak var det.



Att hitta en bild då vi har hamnat i "salen" runt matbordet är inte svårt. Det är så trevligt att få sitta ner och ha lite byggmöte innan man börjar. Och man måste ju komma ihåg att vägen till arbetarens hjärta går via magen!

Nu ska jag väcka Gustav så han också får ta del av denna ljuva morgonstund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0