Att lägga klickgolv.

Tyckte jag "nyss" hade uppdaterat, men så var inte fallet. Skrev visst bara ett utkast dagen efter vi hade lagt klickgolv. Så tänk er tillbaka till den 22 april, dagen efter golvläggandet. Sådärja.

Detta är ett viktigt inlägg. Detta inlägg kommer vi titta tillbaka på och känna, "kommer du ihåg när vi hade stunden för montering av hyllor och kontorsmöbler inom räckhåll". Klickgolvet i källaren las av Freddan igår kväll. Jag förundrades av hur smidigt det gick och försökte lära mig, så man kanske kan klara av det själv nån gång.





Först nån form av väv. Ingen detaljkunskap som besitts av mig direkt...



Sen en platonmatta införskaffad på Beijer, 72 kr/m2. Ovanpå det har vi lagt spånskivor från Byggmax.



Skulle vara roligt att kunna se in i framtiden och höra vad som sägs när de tar bort klickgolvet och ser vårt lilla avtryck.



Det gäller att vara noga.



Väggarna är målade, plafonderna är monterade liksom strömbrytare och eluttag, golvet är lagt. Det som fattas nu är taklister, golvsockel, element, lucka till hålet i väggen och INREDNINGEN! Det längtar jag till, kommer bli fantastiskt att få ett skrivbord, hyllor och tänk att symaskinen får stå framme jämt! Wiiii.

Kommentarer
Postat av: Karl Alfred

Hej, här går det undan, gillar fälgarna på damsugaren, (close up på freddan) bilden..

40 dagar till kaffe hoppas jag :P

2010-04-28 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0